Dacă ești o persoană responsabilă și organizată te așteptăm cu drag în echipa noastră!
Cerințe față de candidați:
• cunoaștere foarte bună a lucrărilor de secretariat;
• abilități în domeniul corespondenței de afaceri, capacitatea de a vorbi corect în limbile română și rusă;
• cunoștințe avansate de operare PC (MS Word, Excel, Internet);
• competențe de utilizare a echipamentelor de birou (copiator, scaner, imprimantă);
• conștiinciozitate, responsabilitate, spirit de inițiativă, capacitate de muncă, cunoașterea normelor de etichetă în afaceri, abilități de comunicare, capacitatea de a îndeplini de sine stătător sarcinile stabilite, punctualitate.
Responsabilități:
• efectuarea lucrărilor de secretariat;
• recepționarea, prelucrarea și distribuirea informației (apeluri telefonice, corespondență, presă, faxuri, poșta electronică, rețele de socializare, colectarea datelor;
• organizarea circulației interne și externe a documentelor;
• controlul îndeplinirii ordinelor, sarcinilor, dispozițiilor, aducerea informației la cunoștința executanților;
• asigurarea documentară a proceselor ce au loc în companie, asistență la perfectarea pachetelor de documente;
• întâmpinarea vizitatorilor.
Oferim:
• angajare oficială în câmpul muncii;
• pachet salarial competitiv;
• atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști;
• condiții de muncă confortabile și un mediu binevoitor;
• program de lucru: luni-vineri
Candidații care corespund tuturor cerințelor enumerate sunt rugați să expedieze
Expediați
Termen-limită:
• 22 martie 2024.
Specificați în mod obligatoriu postul vacant pentru care aplicați.