Dacă ești o persoană responsabilă și organizată te așteptăm cu drag în echipa noastră!

Cerințe față de candidați:

• cunoaștere foarte bună a lucrărilor de secretariat;

• abilități în domeniul corespondenței de afaceri, capacitatea de a vorbi corect în limbile română și rusă;

• cunoștințe avansate de operare PC (MS Word, Excel, Internet);

• competențe de utilizare a echipamentelor de birou (copiator, scaner, imprimantă);

• conștiinciozitate, responsabilitate, spirit de inițiativă, capacitate de muncă, cunoașterea normelor de etichetă în afaceri, abilități de comunicare, capacitatea de a îndeplini de sine stătător sarcinile stabilite, punctualitate.

Responsabilități:

• efectuarea lucrărilor de secretariat;

• recepționarea, prelucrarea și distribuirea informației (apeluri telefonice, corespondență, presă, faxuri, poșta electronică, rețele de socializare, colectarea datelor;

• organizarea circulației interne și externe a documentelor;

• controlul îndeplinirii ordinelor, sarcinilor, dispozițiilor, aducerea informației la cunoștința executanților;

• asigurarea documentară a proceselor ce au loc în companie, asistență la perfectarea pachetelor de documente;

• întâmpinarea vizitatorilor.

Oferim:

angajare oficială în câmpul muncii;

pachet salarial competitiv;

atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști;

condiții de muncă confortabile și un mediu binevoitor;

• program de lucru: luni-vineri (08:00-17:00).

Candidații care corespund tuturor cerințelor enumerate sunt rugați să expedieze CV-ul la adresa electronică de mai jos.

Expediați CV-ul la adresa electronică: info@tracom.md

Termen-limită:

15 septembrie 2024.

Specificați în mod obligatoriu postul vacant pentru care aplicați.