La data de 13 iulie 2023 a avut a avut loc ședința Consiliului Societății pe Acțiuni „TRACOM” în nouă sa componență:
Vadim CORTAC, consultant principal al Direcției parteneriat public-privat și proiecte investiționale, Agenția Proprietății Publice
Irina MALANCIUC, consultant principal în Direcția contencios și control al legalității, Agenția Proprietății Publice Iulia
CIUMAC-YURTSEVER, șefa a Direcției asistență externă a Ministerului Finanțelor
Igor PȘENICINÎI, secretar general adjunct al Guvernului
Sergiu FLOREA, șef al Secției Politici în domeniul securității cibernetice din cadrul Direcției politici în domeniul tehnologiei informației și digitalizării, Ministerul Dezvoltării Economice și Digitalizării.
În cadrul ședinței dl Vadim CORTAC a fost ales în calitate de Președintele al Consiliului Societății „TRACOM”.
Unul din subiectele importante incluse în Ordinea de zi a ședinței, a fost implementarea prevederilor Autorizației pentru sistem de distribuție de tip închis pentru prestarea serviciilor de distribuție a gazelor naturale. Membrii Consiliului Societății au examinat și coordonat tariful pentru serviciul de operare al sistemului de distribuție închis în mărime de 106,92 lei/m3 inclusiv TVA, care va fi aplicat începând cu data de 01.08.2023.
Membrii Consiliului au aprobat transmiterea rezidentului „SAVASOFT” SRL în locațiune a terenului cu suprafața 316 mp, aferent clădirii în care este sediul companiei.
În conformitate cu decizia Adunării Generale din 28 iunie, Consiliul a aprobat cuantumul recompenselor pentru membrii Consiliului Societății și a Comisiei de Cenzori pentru munca depusă în anul 2022. Membrii Consiliului au luat act de Prescripția Inspecției Financiare, în urma controlului activității economico-financiare pentru anii 2020-2022 a întreprinderii și au aprobat Planul de măsuri în vederea ajustării neconformităților.
Conducerea întreprinderii a prezentat proiectele de modernizare și dezvoltare a Parcului Industrial TRACOM pentru anul 2023 și a progresul implementării fiecărui proiect în parte.