Dacă ești o persoană responsabilă și organizată te așteptăm cu drag în echipa noastră!
Cerințe față de candidați:
• abilități în domeniul lucrărilor cadastrale;
• abilități de negociere, coordonare și semnare a contractelor economice;
• competențe de analiză a datelor economice și financiare privind activitatea unei companii și de elaborare a diverselor studii;
• competențe în promovarea proiectelor investiționale;
• abilități în domeniul corespondenței de afaceri, capacitatea de a vorbi corect în limbile română și rusă;
• cunoștințe avansate de operare PC (MS Word, Excel, Internet);
• conștiinciozitate, responsabilitate, spirit de inițiativă, capacitate de muncă, cunoașterea normelor de etichetă în afaceri, abilități de comunicare, capacitatea de a îndeplini de sine stătător sarcinile stabilite, punctualitate.
Responsabilități:
• conlucrarea la elaborarea proiectelor (de arhitectură, urbanism, studii de fezabilitate);
• coordonarea schițelor de proiect pentru construcția/ reconstrucția, extinderea clădirilor, amenajarea teritoriului;
• colaborarea la întocmirea planelor geometrice a suprafețelor de teren (lucrări cadastrale);
• colaborarea cu I.P „Cadastrul bunurilor imobile” (înregistrarea contractelor, acordurilor adiționale) și cu Primăria mun.Chișinău în scopul obținerii actelor permisive (certificat de urbanism, autorizație de construire;
• asigurarea suportului rezidenților în obținerea actelor permisive;
• monitorizarea implementării contractelor economice;
• acordarea asistenței la elaborarea și promovarea proiectelor investiționale;
• participarea la elaborarea strategiei de dezvoltare, precum și a procedurilor de control și gestionare a riscurilor în cadrul unei companii;
• examinarea demersurilor, petițiilor și cererilor, inclusiv cu autoritățile publice și elaborarea răspunsurilor respective;
• elaborarea actelor administrative interne necesare pentru implementarea actelor normative și altor acte tehnice în vigoare;
• efectuarea analizei datelor economice și financiare privind activitatea unei companii, precum și elaborarea diverselor studii.
Oferim:
• angajare oficială în câmpul muncii;
• pachet salarial competitiv;
• atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști;
• condiții de muncă confortabile și un mediu binevoitor;
• program de lucru: luni-vineri (08:00-17:00).
Candidații care corespund tuturor cerințelor enumerate sunt rugați să expedieze CV-ul însoțit în mod obligatoriu de o fotografie la adresa electronică de mai jos.
Expediați CV-ul însoțit de o fotografie la adresa electronică: info@tracom.md
Termen-limită:
• 10 iunie 2024 (inclusiv).
Specificați în mod obligatoriu postul vacant pentru care aplicați.